понеділок, 10 квітня 2017 р.

Знайомство - Оксана Корнійчук

Привіт. Мене звати Оксана. Мені 33 роки. Я живу в м. Хмельницький. В мене є три синочка і зовсім мало вільного часу. Але на цьому етапі життя я відчуваю себе щасливішою, ніж будь-коли раніше. Коли зовсім допечуть «щоденні будні», я нагадую собі, що якихось років 6-8 тому  про себе сьогоднішню я могла тільки мріяти.
Я невиправний оптиміст. І чесно, часом дуже радію, що ще досі можу приміряти на себе рожеві окуляри. Бо впевнена, дуже важливо, коли людина продовжує мріяти.
Мріяти мені допомагає скрапбукінг. Творчість допомагає побачити себе справжню…

Я скраплю вже років…. Вперше я попала на МК восени 2011 року. До того захоплено розглядала картинки в інтернеті. Зробила  листівку, блокнот, альбом…. І понеслося.



Ніжно люблю альбоми. Це те, що мене захопило з самого початку. Добротний переплет, гармонійна композиція і змістовні живі фотографії - це те, що реально надихає і притягує. 







Блокноти, листівки, конверти - все як у всіх.






 Подобаються цікаві конструкції. І саме на коробочках внутрішній перфекціоніст відпочиває, бо якщо там все не буде рівно, то не складеться)


Дякую за увагу! Творчих успіхів та здійснення задуманого!

1 коментар: