вівторок, 25 грудня 2018 р.

Відеоогляд дизайнерської посилки від Людмили Половинко

Привітики, друзі. 
   Сьогодні я,  Людмила Половинко вам покажу свою дизайнерську посилку з новорічними чіпиками, яку я нещодавно отримала від нашого спонсора магазину ScrapJoy
   Коли я отримала свою посилку, довго розглядала кожного чіпика. Деякі з них особливо запали в моє серце і скажу по секрету, вже знайшли своє місце в моїх роботах.





   Від цього чіпика я в захваті. Душевна хатинка на фоні зимового пейзажу притягує погляд. Оримавши цю неймовірну гірку чіпика я отримала неймовірне натхнення на теплі зимові роботи.




   А ці затишні подаруночки нагадують що скоро свято Святого Миколая, коли дітки отримають свої смаколики та давно омріяні пакуночки.



   А цей напис займе важливе місце на якійсь новорічній роботі. Можливо це буде листівка, а може коробочка, все залежить від того наскільки розгуляється моя муза в момент створення нових робіт.



   Ще одна порція натхнення у вигляді новорічного чіпика.




   Люблю оленів на зимових роботах, а тут він щей такий витончений і граційний, який дуже надихає.





      Тепер пропуную роздивитися усю посилку на відео.








 З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар