неділю, 30 грудня 2018 р.

Моменти на папері. Натхнення від Дар'ї Довгань + міні МК

Привіт-привіт.
За вікнами справжня зима, а мені хочеться літа... Ну, все як завжди :) Тому сьогодні я буду згадувати літо посеред зими. А допоможе мені у цьому наша рубрика "Моменти на папері". Сьогодні я до вас з сторіночкою про мій морський відпочинок. І хоча ні фото ні декор не нагадують про море... але знайте воно там неподалік є)))


Дивимось деталі: 


Сторіночку мені хотілося зробити особливою, тому я обрала бузково-фіолетову палітру. Для основи сторінки я взяла два листа схожих по кольору але різних по малюнку. Один лист розірвала по діагоналі і приклеїла до другого. Для об'єму під половинку листка ще приклеїла рвану марлю так, щоб декілька ниточок виглядали


Далі на основу за допомогою трафарету нанесла текстурну пасту  кришталеву. Поки вона сохла Зробила відштамповки квітів та розфарбувала їх. Вирізал. 
Для декору я обрала рамочку 18 з нашого магазину www.scrapjoy.com.ua задекорувала її пудрою для ембоссингу. До речі, зверніть увагу як чіп веде себе з пудрою - ту покриття лише в один шар і я не ґрунтувала його пер цим, а об'єм і блиск  все одно видно)))). Також за допомогою пудри зробила дві відштамповки-рамочки.



Далі додала штамп напис. Та фонові штампи .
І моя краса готова))))))))))
А як часто ви робите щось для себе???


З вами була Даша

Затишних та веселих вам свят.
Надихайтеся разом з нами та приймайте участь у наших завданнях))))))
Цьомки



Немає коментарів:

Дописати коментар