четвер, 27 грудня 2018 р.

Пост - прощання від Євгенії @rising_to_heaven.

Привіт дорогі читачі та гості блогу!  Дуже швидко плинув час і вже прийшла пора в останнє в цьому дизайнерському сезоні сказати вам: " До побачення!". 

Вже закінчився термін мого дизайнерства. Я була дуже рада займати це почесне місце, творити для вас та надихати вас. Це був крок випробування для мене, крок зміцнення та зростання мене як творця, знайомства з гарними, доброзичливими майстринями. Мені дуже важко прощатися з вами, але життя є життя. 
Маю надію іншого разу ще потрапити в цей чудовий, затишний, справді релаксний блог.

Моєю улюбленою роботою, створеною під час дизайнерства, став ліхтарик. Нічого подібного до цього я ще не робила і радію, що вийшло дуже гарно. Плюс дуже вдалося відтворити палітру.







Дорогенькі! Бережіть себе, бережіть оточуючих вас, бережіть час і все, що маєте, використовуйте на добро!!! Піддержуйте вогонь любові в ваших серцях, не давайте йому згаснути!!! Хай Боже благословіння обійме вас!!! 

З вами була Євгенія @rising_to_heaven.


Немає коментарів:

Дописати коментар