пʼятницю, 28 грудня 2018 р.

Зимовий альбом. Натхнення від Людмили Половинко

Привітики, друзі. 
   Сьогодні я,  Людмила Половинко прийшла до вас з новорічним натхненням до нашого грудневого завдання. Я зробила новорічний альбом з чіпиками від нашого спонсора магазину ScrapJoy




В огляді посилки я писала, що цей чіпик з будиночком став моїм улюбленим, тому він і посів центральне місце на обкладинці мого альбому.



Мені дуже подобається в"язана обкладинка на новорічних альбомах, хоч її виготовлення займає набагато більше часу, але воно того варте. 


Тут же я використала квіточку ручної роботи від Наталі Покотило, їх також можна знайти в нашому магазині.



Якщо гарно придивитись, тоді можна розгледіти ще хвойну гілочку, яка сховалась за усіма деталями.


Перед тим як приступити до перегляду сотень фотографій пропуную переглянути відеоогляд альбому.


А тепер запасайтесь терпінням робіть запашну каву, смачненький чайок а може хтось надає перевагу гарячому глінтвейну)), і приступаємо до перегляду деталей альбому на фотографіях.
Перший розворот:


На кожній сторінці почесне місце займає наш святковий новорічнй чіпик.


А тут ще одна душевна засніжена хатинка. Ці хатинки навівають мені спогади про поїздку засніженими перевалами, де в далині видніються такі ж затишні будиночки припорошені снігом, а в їхніх віконечках світяться теплі ліхтарі.


Другий розворот:


А тут Миколай везе санчатами подарунки для чемних дітей.



Третій розворот:


Граційний олень, який хоче перестрибнути засніжені кущі.




Четвертий розворот:


А це вже ялиночка засяяла новорічними вогнями, нагадує нам, що свята на порозі.



П"ятий розворот:


Я вже собі уявляю, затишні фотографії, які будуть вклеєні в цей альбом, будуть гортатись холодними зимовими вечорами.



І на останок шостий розворот:






Тут я зробила конверт для додаткових фотографій або для зберігання пам"ятних записів.


І зворотня сторона альбому також прикрашена.



Дякую усім, хто додивився мій альбом до кінця, я маю надію, що мені вдалось надихнутивас на зимову казку. Чекаємо вас у нашому грудневому завданні.


 З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

2 коментарі: