суботу, 29 грудня 2018 р.

Пост-прощання від Антоніни Рапоти

Доброго дня, любі наші читачі та гості блогу!

Сьогодні я до вас з трішечки сумним постом. Буду говорити, а точніше, писати "До побачення". Закінчується мій термін прибування у складі цієї чудової команди блогу СкрапРелакс. 
З дівчатами я провела півтора року, а здається, що місяць) Час дуже швидко пройшов за розмовами, плануванням, обговореннями завдань та проектів. А саме головне за творінням релаксуючи...

Величезне дякую Марічці та Оксані, що повірили в мене і взяли колись до своєї скрапової сім'ї. Це незабутній досвід, який приніс мені ще й чудових знайомих та друзів) З вами я росла та розвивалась. 

А ось початок свого шляху з вами я пам'ятаю саме з цієї сторінки...



Хоча вона була зроблена не в якості члена вашої ДК, але з нею я перемогла у вашому завданні. Це мені додало впевненності подати до вас заявку) 
Тому не зволікайте у житті, та ловіть момент ;)

Для мене було честю творити для Вас, любі читачі, та творити як частинка СкрапРелаксу! 
Бажаю всім любові, щастя та миру!

З вами була, Антоніна Рапота.


4 коментарі:

  1. Тоня, дякую тобі за твої роботи та надхнення які дарувала,ти молодець.

    ВідповістиВидалити
  2. Тоня була рада творити з тобою))) твої роботи завжди надихають. Зазирай до нас на чай))))))

    ВідповістиВидалити