середу, 3 жовтня 2018 р.

СП "Твій формат". 1 етап від Людмили Половинко

Привіт.
    Сьогодні з вами я, Людмила Половинко з ніжним лавандовим натхненням. 
    Ось і почався перший етап нашого СП "Твій формат". Для себе я цього разу обрала круглий альбом. Чому саме така форма? А все дуже просто, я ще жодного разу не робила круглих альбомів. А ще я дуже люблю використовувати круглі елементи в своїй творчасті, тому вирішила, що сьогодні круг - це буде мій фармат. 

    Я люблю альбоми в палітурці, тому моя заготовка була з одного боку зрізаною і розмір мого альбому буде приблизно 20*18 см.
   
    Перший етап в нас на ботанічну тему, яка мені по духу є дуже близькою та улюбленою.
    Рослинні елементи дуже часто зустрічаються в моїй творчості, а ще я отримала свою дизайнерську посилку в якій були натхненні чіпики на цю тему.
Пропуную перейти до розглядання першого розвороту.



Перший розворот вміщає шість фотографій розміром 9*13 см.

Мої рослинні елементи - це чіпики, квіти на кальці та вирізані квіти з скраппаперу.










В роботі я використала чіпик голуби на гілці та квіткова гілочка.


З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

1 коментар: