вівторок, 16 жовтня 2018 р.

2 етап СП "Твій формат" Натхнення від Lanusia

Привіт, друзі!
З вами Lanusia.
Маєте задоволення від нашого СП? Мені неймовірно до смаку!
Я продовжую творити свій страшнючий альбом. Цікаво, чи є серед вас його прихильники?

Отже, покажу вам сьогодні другий розворот мого альбому нестандартного формату.


Намагаюся використати багато символів та атрибутів свята Хелоуін. Зможете порахувати їх усі?)


 Відьма варить своє зілля. Кипить казан, поруч з ним у загадкових пляшках дві рідини. Гарний у відьми настрій - додасть з них позитиву та яскравих емоцій, а я встала не з тої ноги - начувайся! Ліворуч видно частину рецепту, яка написана незрозумілою мовою. 




А це мій секретний елемент. Чарівне заклинання, без якого нічого у тої відьми не вийде. Вона, звісно, його надійно ховає, проте я дізналася де і показую вам.))



Тіні навкруги... Тут і там  чути Trick or Treat! Це діти ходять вулицями, підходять до хат і кричать голосно. Хочуть цукерок. Не даси - пожартують так, що навіть і уявити не міг би.  Наприклад, зафарбують чорним вікна...дитяча фантазія меж не знає.


 Ліхтар з собою носять..


А за ними ще й кіт вчепився...




Місце для тематичних фото.


Ну, а тепер треба готувати натхнення до наступного етапу.
Зустрінемося!
З вами була
Lanusia



Немає коментарів:

Дописати коментар