вівторок, 23 жовтня 2018 р.

3-й етап СП "Твій формат". Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня всім!

Як ваші справи? Насолоджуєтесь осенню? Чи холода до вас вже дійшли?

Одна з речей, які мені подобаються у скрапбукінгу, так це те, що у скрапера завжди своя власна погода) Хочешь літо посеред зими - будь ласка...
От і я до вас з осінню затишною, привітливою, теплою та душевною у рамках нашого третього етапа проекту.


Моя геометрія у колах) Думаю, що з фотографіями буде гарнесенько.


Як мені сподобалась ця пташка! Цей чіпборд та весь інший з розвороту та всього альбомчику ви можете знайти у магазині нашого головного спонсору "ScrapJoy".


Осінні листячко дуже атмосферні.


А це домівка для маленької пташки)


І друга сторінка розвороту.




А це листячко вирізано з фонового листа колекції.



Ну як, мені вдалась затишна осінь?)

Чекаємо ваші розворотики у лінках етапу! Ми вже перейшли за середину, йохууу!!!)


З вами була Антоніна Рапота. Всім гарного настрою та доброї погоди у душі!


4 коментарі: