понеділок, 29 жовтня 2018 р.

4-й етап СП "Твій формат". Натхнення від Людмили Половинко

Привіт.
    Сьогодні з вами я, Людмила Половинко продовжую працювати над своїм альбомом в стилі прованс. 
   Я найбільше люблю творити альбоми. Хоч над ними довго приходиться сидіти і затрачати багато часу на їх виготовлення, але процес заворожує, а результат приносить максимум задоволення. На хвилі натхнення в мене вже є мій маленький, затишний та дуже любимий альбом, який створювався у любові та гармонії.  
    Завдання четвертого етапу у нас секретний та таємничий елемент, який ми моємо  приховати від зайвих очей. А що ж я спробувала засекретити у цьому розвороті?Пропуную перейти до розглядання четвертого розвороту і знайти той самий секретний елемент.



   На цій сторінці я використала листочок з нового релізу.



   Круги додала ще й на цьому розвороті, щоб в альбомі підтримати тему попереднього розвороту.







   А ось за цим кружечком і приховується моя секретна частина.



   Тадам.. Якщо потягнути за кружечок, тоді відкриється дверка за якою є місце для таємної фотографії та кишенька, куди можна покласти карточку з записами, таємний лист чи записку.


   В роботі я використала чіпик листочок з новинок жовтня, які ви вже можите замовити в магазині.





З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар