понеділок, 15 жовтня 2018 р.

2 етап СП "Твій формат". Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня всім!

Продовжуємо надихати вас на участь у нашому спільному проекті. І сьогодні я до вас з другим розворотом мого майбутнього альбомчика-гарбузика.

Цей розворот вийшов ніжно блакитний. А ці акценти помаранчевого дуже гарно виглядають.




На другому етапі ОЕ - щось/хтось чарівний або pop-up елемент. Я зупинилась на pop-up елементі, бо маю слабкість до цієї техніки) І у мене елемент - спираль. А ховається вона на першій сторінці ось тут... 



Вирішила зробити маленький листопад)


 І перейдемо до другої сторінки. 


Дуже милий жолудь та гудзик від нашого головного спонсора проекту інтернет-магазину "ScrapJoy".



Ось такий розворот вийшов в мене для нашого 2-го етапу СП. Приєднуйтесь до нас!


З вами була Антоніна Рапота.
Гарного всім настрою та приємних сюрпризів!


2 коментарі: