неділю, 7 жовтня 2018 р.

СП "Твій формат". 1 етап від Євгенії @rising_to_heaven.

Привіт любі читачі та гості блогу! Ми розпочали наш СП "Свій формат" і я сьогодні завітала до вас зі своїм першим разворотом. 

Мій альбом буде у формі сердця і нескладно здогадатися що міститиме він свадебні фотографії. 



Я планувала робити в альбомі розкладушки під фото на яких би були підложки зі спеціальними прорізями під фото, щоб вставляти в них свої фотографії в форматі 10/15. Я навіть приготувала їх. Але щось пішло не так :) . Коли я отримала дизпосилку і приміряла фото до заготівки, то зрозуміла, що фото завеликі для них. Потрібно було щось вигадувати. Я довго міркувала над виходом з цього становища і прийшло рішення різати фото, зменшуючи їх. Просто обрізати фото мені здалося не цікаво, з ножів базових форм підходящих в мене не було (бо в мене лише рамочки з зірочками по контуру та теги), тому я замовила собі набір ножів круги і залишилася в радісному і водночас тревожному очікуванні.



Поки чекала ножі, повністю підготувала себе морально до порізки фото і, коли отримала їх, змогла безжалісно обрізати фотографії. Мені дуже сподобався результат, вийшло незвично для мене, але ж дуже гарно і цікаво.





Для декору разворотів я підготувала вирубку та квіти, які робила з паперу тієї ж колекції, що і самі сторінки.



ОЕ на цьому етапі ботанічний, то виходить, що в мене весь декор це один суцільний ОЕ ,- квіти, листочки...







З вами була Євгенія @rising_to_heaven. Всьго вам найкращого!


Немає коментарів:

Дописати коментар