середу, 17 жовтня 2018 р.

2 етап СП "Твій формат". Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт наші любі)))
Сьогодні з вами я, Даша і ми будемо надихатися до участі у нашому крутезною СП "Твій формат".
Зараз у нас йде вже другий етап у якому ми маємо використати магію))))
Це або казковий чи магічний персонаж або ж елемент поп-ап. Як гадаєте, що обрала я???

Так але спершу ... ЯБЛУЧКО)))) смачненьке без усякої хімії


А ось і мої сторіночки. В цей раз вони вийшли яскараві та сонячні.



А тепер давайте поокремості. Як бачите мій альбомчик буде на кільцях. Для мене це зручно адже я можу не перейматися як захочу щось додати - лише відкрити і закрити механізм)))
І перші сторінка у мене про відкриття. От коли ви востаннє робили відкриття навіть дуууууууууже маленьке? От ми з донечкою сьогодні збирали опалення листя але не звичайне, а яке саме просилася до нас у ручки, падало до нас з дерев))) А тут ми мабуть знайшли якогось жучка . Осінню атмосферу фото підтримують новиночки від нашого спонсора @scrapjoy.com.ua. Чіп з гравіюванням просто казка. Він самодостатній і його можна використовувати без додаткової обробки)))


Детальки моєї першої сторіночки (хоча вона друга насправді). 





Моя друга сторіночка про подружок, які полюбляють подорожувати, гратись та бавитися)))
І на цій сторінці у мене заховався подвійний слайдер. 
Ох і намучалась я з ним. Але воно того варто було))).
Сторіночку прикрасив велосипедик.
Дивимося деталі ;)





Дякую що були зі мною
Насолоджуйтеся життям і воно подарує вам незабутні барви)))
Яблучка ще вам))


З вами була Даша
Сонечка вам та теплих обіймів.
Цьомки

Немає коментарів:

Дописати коментар