пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

Галерея жовтня. Натхнення від Людмили Половинко

Привіт.
    Сьогодні я, Людмила Половинко до вас з яскравим осіннім натхненням.
    Я люблю теплу та золоту осінь, яка мене надихає своєю теплою палітрою на яскраві роботи. Я з дитинства завжди збираю осіннє листя, яке потім сушу для осінніх аплікацій. Золота пора, яка сприяє активності моєї творчої музи. Тому сьогодні я вам покажу свою творчу осінь, яка лягла на папері.

   Для нашої галереї я підготувала листівку з нашими новими чіпиками. Чіпики листочки та пташку я розфарбувала акварельними та сухими фарбами, а вже потім  прозорою пудрою.










Тепер вас запрошую переглянути відео майстер клас по цій листівці.



В роботі я використала чіпик дубове листя та пташку, які ви можите знайти в магазині scrapjoy.com.ua.
З вами була Людмила Половинко.
Натхнення вам та безмежної любові!

Немає коментарів:

Дописати коментар