суботу, 6 жовтня 2018 р.

СП "Твій формат". 1 етап від Юлії Фастенкової.

Привіт, любі друзі)

Нарешті, моя донька припинить питати "коли це я зроблю їй альбомчик з дня народження")
Бо завдяки нашому СП я нарешті зроблю Альбом у вигляді ...
Корони)
Бо святкування було принцессним, всім гостям ми приготували маленькі корони, і запрошення у нас були у вигляді корон, то ж і альбом має бути незвичайний)


Взагалі, весь мій альбом буде "ботанічним", бо я роблю альбом з квітучої коллеції від Фабрики Декор; але цей розворот "найботанічніший" на мій погляд)



Карета прямує на бал квітучим шляхом)



Всі фото показувати не буду, але на кожній сторінці знаходяться розкладушки.


Мабуть вперше вирізала фото для сторінки і це таке неймовірне відчуття)


Чіпборд та бумага найкращі друзі в моєму проекті)



А це тег з фото)


Ну, на сьогодні мабуть все)

Буду слідкувати за вашими ботанічними розворотами і незвичайними альбомами)

Успіхів і натхнення Вам!

З вами була Юлія Фастенкова.


Немає коментарів:

Дописати коментар