неділю, 21 жовтня 2018 р.

3 єтап СП "Твій формат" натхнення від Дар'ї Довгань.

Привітики. Сьогодні з вами Даша . От і наша середина проекту. Наші альбомчики мають все більше розворотів. На третьому етапі нашими обов'язковими елементами є цифри, букви та фігури.



Мені з ОЕ допоміг сам папір Back To Scool від ФД (його можна замовити у магазині нашого спонсора @scrapjoy.com.ua) який я взяла для оформлення альбому.
Також я додала деякі елементи і на кожну сторіночку.
Дивимось деталі.
Перша сторіночка. На фоні в мене бекви і цифри. Додала ще спіральз вирубки. Та чіпборд соти від нашого спонсора @scrapjoy.com.ua і на додачу використала три прямокутника (фото та тег)





П.С. Розповідати секрети одна одні, це свята справа))))))

Друга моя сторінка з сюрпризом)))


На цій сторінці я використала  цифровий фон, чіп соти, прямокутні фото та теги. Також від нашого спонсора я використала чіп жолудь з новинок. Зверніть на нього увагу таке гарне, точне та легку гравіювання.





І ще раз загальний план))


Дякую, що були зі мною.
Долучайтеся до нашого СП "Твій формат"

З вами була Даша.

Затишних вечорів та обіймашок.
Цьомки


Немає коментарів:

Дописати коментар