пʼятницю, 26 жовтня 2018 р.

4-й етап СП "Твій формат". Натхнення від Dinell Bardo

Всім привіт, дорогі друзі)
Сьогодні з вами я, Dinell Bardo) Прийшов час Четвертого Етапу нашого СП) Напевно, ізюминкою кожного альбому є потайні місця для додаткових фото та різні кишеньки для тегів та карточок) Саме це буде обов'язковим елементом в нашому четвертому розвороті) У мене присутні конвертики для тегів із записами та різних дрібничок)
Також прикрасою моїх сторінок в цьому розвороті став чіпборд "Корона 1" від студії ScrapJoy)

Ось мій четвертий розворот)

Перша сторінка





 Друга сторінка






Ось такі ковертики та кишеньки я заховала під підложками для таємних записів)

***
А зараз, в якості додаткового натхнення, хочу показати вам ще два розвороти в свій альбом, так як в чотири розвороти я не помістилася) Альбом розрахований на дванадцять сторінок по одній сторінці на кожний місяць життя дитинки, тому їх у мене аж шість)
Ось що у мене вийшло)

П'ятий розворот 

Перша сторінка
 


Друга сторінка


Та шостий розворот






Перша сторінка





Та друга сторінка






Ось і остання сторінка мого альбому) Залишилось обгорнути його у теплу обкладинку... 
Обов'язково приєднуйтесь до нас та проявляйте свою нестандартну фантазію)
З вами була Діна)
До скорих зустрічей)

Немає коментарів:

Дописати коментар