пʼятницю, 12 жовтня 2018 р.

Моменти на папері. Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт мої любі.
З вами сьогодні я, Даша. І я буду вас надихати до ведення проджект лацфу або ж на створення скрапсторіночка з історією.

Я саме обрала для себе сторіночки так як зберігати альбоми проджект лайфу немає ніякої змоги. А сторіночки можна повісити чи поставити на видне місце, а з часом замінити на нові))).
Сьогоднішня моя історія про один сонячний, теплий осінній день...
Цьому фото майже рік. Хто б міг подумати))) моя донечка виросла ще на один рік. Пройде ще зовсім не багато часу і я вже буду збирати її до школи...так а про це потім. А поки деталі







Від нашого спонсора я використала чіпбордом гілочку та трояндочки віночок. Дякую що були з нами. Надихайтеся та творіть красу для себе))). З вами була Даша
Сонечка вам та тепла.
Цьомки))

Немає коментарів:

Дописати коментар