вівторок, 30 жовтня 2018 р.

Огляд дизайнерської посилки разом з Антоніною Рапотою.

Доброго дня, любі читачі та гості блогу!

Сьогодні я до вас з чіпбордовою радістю від інтернет-магазину "ScrapJoy". Зараз в наших роботах панує осінь і цей чіпборд може стати у нагоді. 
Тож давайте роздивимось детальніше.

Листя дуба різного розміру стануть гарним доповненням вашої осінньої роботи про прогулянку лісом.


Мій малий дуже любить збирати каштани, жолуді та їсти яблука) У нас вже ціла коробка назбирана цього добра. Тож я обов'язково зроблю з їх участю якусь роботу.


Різні листя гарно панують до листівок та фоторамок.


Дивіться, яка краса! Її можна знайти тут.


Ще гілочки.


А парасолька та пташка заслуговують окрему увагу)


І ще є чіпборд-гарбузик - моя осіння любов! Я вже швиденько застосувала його у работі)


А ще мені дуже подобається, що хозяйка студії чіпборду "ScrapJoy" Маричка врахує ваші найсміливіші фантазії та зробить все, щоб втілити іх у життя. Так на моє прохання були зроблені основи для альбому у вигляді гарбуза.


Та поменше форма для фоторамки.


Але в магазині у Марички ви також можете придбати інші матеріали для скрапбукінгу, в тому числі скраппапір. До мого осіннього настрою отримала набір паперу від ScrapEgo "Тыквенное настроение".
НАБОР БУМАГИ ДЛЯ СКРАПБУКИНГА "ТЫКВЕННОЕ НАСТРОЕНИЕ"

На цьому у мене все. Обов'язково завітайте до "ScrapJoy", може саме там ви знайдите матеріали для свого проекту.

З вами була Антоніна Рапота. До зустрічі та невичерпного вам натхнення!


Немає коментарів:

Дописати коментар