четвер, 2 серпня 2018 р.

Галерея серпня. Натхнення від Людмили Половинко

Привітики, друзі!
   Сьогодні я, Людмила Половинко буду надихати Вас в галереї серпня. Ось і літо вже минає, а мені і не віриться, що вже останній місяць літа. Яке б довге літо не було,мені здається, що його завжди буде мало. Вже скоро діти підуть до школи, почнуться нові проблеми і клопоти. Але давайте вже не будемо про сумне, насолоджуємося ще теплими промінцями і отримуємо від них солодке задоволення.
   Ну що ж, подивимося, що я сьогодні підготувала для вашого натхнення? А у мене для вас листівочка ніжна і барвиста, як наше літо.





  Для своєї листівки я використала набір паперу "Наша малишка" та "Хорошое настроение" від СкрапМир, чіпборд напис від Скрап Радість.







Гарного настрою Вам та натхнення!

Галерея червня

З вами була Людмила Половинко.


Немає коментарів:

Дописати коментар