четвер, 23 серпня 2018 р.

Неймовірний альбом від запрошеного дизайнера Марини Євтушенко

Всім привітики, дякую дівчаткам за запрошення подизайнити з вами в моєму в улюбленому бложику Скрап Релакс. Літечко вже добігає до кінця, аж не віриться і в мене є питаннячко чи всі встигли поніжитися під лагідними промінчиками сонечка, а на купатися  в теплому морі і зробити багато фото з посмішками, а все це оформити в чудові морскі міні-альбоми, якщо ні гайда за свої творчі столи і робити красу. Поки ви же невстигли зануритися в творчий процес пропоную подивитися на мій морський поп-ап міні альбом про маленький, але такий довгоочікуваний відпочинок на морі:





Люблю коли альбомчик є пухкенький і мякенький, тому і юбложечка в мене з тканинки. Прикрасила її квіточками, мереживом, мушлями і вирізалочками. Розмір альбомчика 15,5*15,5 см, а по обложечкі 16,5*16 см.
Трішки заглянемо, а що всередені заховано:


Перший розворот:




Я зробила V-подібну складку і розмістила 4 морських фотографії розміром 10*7,5 см це перший раз ми поїхали із синочком на море.

Також розмістила інтерактивний елемент на першій сторіночці, мій маяк двигається по хвилям морським.





А на другій сторінці в сітку попало окрім рятувального кругу і чипборд від студії чипбордів "Скрап радість":





На другому розвороті  тільки ти  перевертаєш сторінку як перед тобою з'являється бурхливе море з піратським кораблем і їхнім бажанням знайти такі довгоочікувані і дрогоціні скарби.







Він присвячений дитячому майданчику де ми відпочивали:



І останій третій розворот:




На п'ятій сторіночці в мене розміщений слайдер і під ним заховане фото Кірюшки в перший раз біля моря, скільки було емоцій і радості:



І на шостій сторінкі в мене звичайна відкривашка де розміщені фото і її прикрашає така класна чипбордова пальма, також від студії чипборду "Скрап радість":


І лаконічна спинка альбома:



Ось такий в мене вийшов поп-ап міні-альбом про наший теплий морський відпочинок і вам бажаю заскрапити вашу літню відпустку на улюблених папірцях і встигнути приєднатися до завдання Travel VS ScrapRelax




 На цьому в мене все, творіть із задоволенням і великим бажанням. 

6 коментарів:

  1. Мариночко, молодець! З кожною роботою твій професійний рівень зростає!! Пригадую твої роботи декілька місяців назад і зараз колосальна різниця!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, велике дякую!!! Я і сама розумію, що кращі роботи стали і якось даже легше його до купи все складати і придумувати))))

      Видалити
  2. Марино дуже класний альбомчик)))

    ВідповістиВидалити