вівторок, 14 серпня 2018 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Людмили Половинко.

   Привітики.
   Сьогодні я, Людмила Половинко, з новою порцією натхнення для вас.
   А в мене продовжується весільний сезон, і сьогодні я вам покажу свій новий весільний конверт для грошового подарунку. А надихнула мене на створення цього розкішного та мерехтливого конверта вишукана рамочка. Вона ж і зіграла основну роль в моїй композиції.
  





 Свій конверт я створила для завдання: рецепт з ОЕ. Нагадую, цього місяця інгредієнтами є квиток, штамп, напис, хвиля, тканина. 


  За умовами завдання треба задіяти три, і я використала - штамп (відштамповані та вирізані квіти), тканина (шифонова квітка) і напис ("Forever together" на картці)
















В роботі використала чіпборд:
Бажаю вам гарних емоцій та натхнення!

З вами була Людмила Половинко.

Немає коментарів:

Дописати коментар