четвер, 30 серпня 2018 р.

Галерея серпня. Натхнення від Дар'ї Довгань

Усім привіт )))
З вами сьогодні Даша.
А будемо ми надихатися до нашої серпневої галереї.




Останнім часом я майже перестала робити листівки, сама не знаю чому, але увагу свою я поки переключилися саме на сторінки.
А сьогоднішня моя сонячна сторіночка про вірних і найкращих друзів.


Для мене будь-яка сторінка це перш за все фото та деталі. От одними із моїх улюблених деталей є чіпборд. Я люблю от такі універсальні чіпбордом як от ті зірочки ))) вони знайдуть місце усюди і допоможуть створити 



Мені дуже подобається у своїх роботах використовувати кальку. Це взагалі досить універсальний матеріал, адже допомагає поєднати непоєднуване. Де треба калька принлушить досить активний малюнок, а в інших додасть невагомості та легкості, а ємбосинг на кальці він просто неперевершений( але це зовсім інша історія).


Дякую, що були зі мною.
Для моєї сторіночки я використала зірочки з таких наборів
     

Давайте надихатися разом.
З вами була Даша

Ласкавого сонечка вам.
Цьомки

4 коментарі: