середу, 29 серпня 2018 р.

Галерея серпня. Натхнення від Антоніни Рапоти.

Доброго дня, читачі та гості нашого блогу!

Весь місяць серпень у нашому блозі та серед команди вітає настрій мандрів та відпочинку. Але думаю, що це не тільки у нас)
І я вже з сім'єю встигла відпочити. Та перед тим як заскрапити наш відпочинок, вирішила все ж таки оформити нашу поїздку минулого року. І у цьому мені допомогла Марічка та її студія чіпборду "Скрап радість". А як саме? За моїм замовленням була зроблена основа для альбомчику у вигляді фотоапарату.




Для обкладинки використала чіпборд-шейкер.


У мене там рибка плаває)



Подивимось що ж всередині)


А тут моя крихітка. Дуже люблю цю фотографію.


Фотографуватись ми вже не дуже любимо. Тому спіймати його у кадрі можна тільки міцно тримаючи)


А ця парасолька-гарнюня одна з літніх новинок від студії чіпборду "Скрап радість".


Також використала чіпборд-зірочки.


Надійною та веселою помічницею була наша бабуся.


А цей вираз обличчя з'являється, коли я прошу Мирона подивитись на маму та посміхнутись)


Підтримую морський настрій альбомчику.


А ввечері нас чекав парк розваг.



Ось такий альбомчик в мене вийшов.
По-перше, я дуже рада, що наші фотографії мігрують з компьютера у альбоми. А, по-друге, мені все більше подобаються альбомчики з фотографіями. Вони набувають власного настрою та атмосфери. 


Давайте сберігати спогади гарно! Бо саме для цього ми прийшли до скрапбукінгу;)

Чекаємо вас в гостях у нашій Галереї.


З вами була Антоніна Рапота.
Бажаю гарного настрою та більше часу та можливостей для відпочинку!



6 коментарів:

  1. Яка краса!!! Яскравий настрій та щасливі посмішки))

    ВідповістиВидалити
  2. Такий милий і душевний альбомчик!!! Дуже класно вийшло, а рибка яка плаває в шейкері прикольно придумала)))

    ВідповістиВидалити
  3. Приємно подорожувати разом та зимовими вечорами згадувати гарні моменти. Гарний альбом.

    ВідповістиВидалити