вівторок, 28 серпня 2018 р.

Рецепт серпня. Натхнення від Дар'ї Довгань

Привіт.
З вами сьогодні знову я, Даша Довгань)))
І ми будемо ... релаксувати.
Так, так саме релакс у блозі СкрапРелакс.
Я до вас зі сторіночкою про наш командний день, з такою яскравою, сміливою та трохи шкодною, але без сумніву  - релаксуючою


А натхненням для її створення стало наше завдання серпня 


Отже, мій рецепт такий: беремо гарний настрій, купуємо квиток в інше місто (можна і без цього), гарну компанію (погода при цьому не має значення) - отримаємо драйвові враження та емоції, а потім хутенько за улюблені матеріали ... у мене це - штамп, напис і тканина... 


а ще купа відштампованих квітів ( до речі всі відштамповки - це залишки від попередніх проектів. Ось один із варіантів не загубити натхнення- відштампувати про запас)))), калька і звичайно чіп. 


Чіп від крутезного виробника @scrapjoy.com.ua. На цей раз я обрала фоновий і поділила його на три частини, які використала в різних частинах сторінки



І знову вся сторіночка))


Дякую, що були з нами.
Нехай ваше сонечко буде завжди з вами.
З вами була Даша
Кохання вам та щирих посмішок
Цьомки



Немає коментарів:

Дописати коментар