вівторок, 7 серпня 2018 р.

Рецепт серпня з ОЕ. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven).

Рецепт серпня з ОЕ. Натхнення від Євгенії (rising_to_heaven).


Вітаю вас, дорогі читачі та гості блогу!
Сьогодні я до вас з яскравим натхненням. Я взагалі то не намагаюся давати назви своїм роботам, але для деяких вони народжуються самі собою. Так вийшло з цією роботою. Як тільки я ії зробила, вона отримала назву "Білет до Індії" .





З ОЕ я використала тканину, штамп і квиток.

Мені прийшла ідея прикрасити цей блокнот чіпом, зробивши в ньому дірочки і закріпивши для надійності люверси, та продівши в нього резинку, на яку закривається блокнот. До цього чіп трішки довелося задекорувати.






Проштампувала сторінки. Вуаля!






Сподіваюся що таке не зовсім традиційне використання чіпборду надихне вас, дорогі читачі, на експеременти та нові ідеї.



Бажаю вам гарного настрою, вдалих експериментів у творчості і не тільки та невичерного натхнення! Залишайтеся з нами і будьте щасливі! До зустрічі!
З вами була Євгенія (rising_to_heaven) .


2 коментарі: