пʼятницю, 24 серпня 2018 р.

Моменти на папері. Натхнення від дизайнера Дарії Довгань

Привітики))))
Як ваше літо?? Всі справи зробили? Емоції "законсервували"? Особисто я "консервую" лише емоції, а фрукти-овочі-ягоди полюбляю заморожувати або на крайній випадок з'їсти одразу)))) як на мене це корисно та займає менше часу.

Так, про що це я ?!! А так про сьогоднішнє моє натхнення...
Отже, сьогодні  з вами Даша а надихатися ми будемо до нашої постійної рубрики "Моменти на папері" у якій ви можете побачити сторіночки з життя нашої дизайн команди або їх розвороти ПЛ.




Ну як ви здогадалися я до вас зі сторіночкою))) про одну з визначних подій цього літа
- зустріч ScrapRelax першого сезону!!!
Ми цієї зустрічі чекали близько року і таки зробили їїю
Сказати, що це було мега круто - це не сказати нічого. Адже спробуйте втулити на день спілкування рік із життя для шістьох дівчат. Важко! Але ми впоралися)))
І хоч погода, м'яко кажучи, не  балувала (кінець червня був) але то для нас не виявилося перепоною - ми гарно провели один день літа.
Дякую дівчата, що знайшли час і можливості)))))))


Ну і декілька слів про саму сторіночку.,
У роботі використала мною улюблену кальку, багато відштамповок, шарів паперу, марлю, а також ацетатний лист. Але головною прикрасою є чіпборд, який я задекорувала паєтками)))))просто приклеїла їх на універсальний клей.


Для завершеності скомпонувала журналінг із заголовком сторінки, який зробила у вигляді шейкера.


До речі, у нас в магазині є чудові заготовочки під шейкер, які ідеально підходять під написи в колах. Якщо їх скомпонувати виходить шейкер))))







У роботі вткористала такий чіп від ScrapJoy (всі картинки ведуть на посилання у магазині)
   

Дякую, що були зі мною.
Надихайтеся разом з нами. 
З вами була Даша

Ласкавого вам сонечка та теплих почуттів.
Цьомки

Немає коментарів:

Дописати коментар