середу, 1 серпня 2018 р.

Навколо світу з Скрап релакс. Натхнення від дизайнера Юлії Фастенкової

Привіт, любі читачі)

Моя коллекція розділювачів для Кулінарного боксу продовжує поповнюватися)
Ось, я думаю, а чи часто ми експериментуємо на кухні?
Ви розкажіть про свої експерименти у коментарях, а я, чесно кажучи ...


Консерватор у їжі!

Ну, по-перше, я їм не всі продукти (і це не веганство чи ПП), не п'ю молока)
А по-друге, коли ти втомлений приходиш ввечері додому, то готуеш те, що можна швидко та легко приготувати;)
А як у вас справи з цим?


І, так, єдиний розділ кулінаріїї, в якому я згодна постійно експериментувати, це солодощі (якщо там нема чорнослива та родзинок;)))


Дякую що завітали до нас)
Натхнення вам у приготуванні їжі кожного дня)

З вами була, Юлія Фастенкова.


Немає коментарів:

Дописати коментар