суботу, 19 серпня 2017 р.

Поговоримо про мрії?

Привіт, усім!!! 
Сьогодні з вами я, Марічка Петраш... І ми поговоримо про мрії! Ви взагалі часто мрієте? Які ваші мрії? Реальні чи не дуже? Бо я більше люблю мріяти на крок вперед... А ще люблю затишок  і бувають моменти, коли необхідно побути наодинці з собою! 
І знаєте що стається, коли в момент "побути на одинці" поряд є фарби і коробка з усіляким декором??? 
Так-так, народжуються нові роботи з частинкою "тебе"... 



І ось вона - частинка "мене"... Яка іноді вагається, як морські хвилі, іноді зацвітає квітами там, де їм не зовсім місце... а іноді мріє -щиро і наївно. 

В цьому панно, як і в нашому житті, дуже багато деталей. І ці деталі, власне, і створюють те, що ми бачимо назовні! А оскільки ми абсолютно різні - то і побачимо кожен своє... Чи не так? 


Комусь в спеку хочеться у гори, а комусь на море! І знаєте, що найцікавіше те, що в обох випадках залишаються прекрасні спогади! 



У нас взаємин з морем поки що не складається, а от панно, як бачите - навіть дуже) Парадокс, правда? 
І все ж таки, добре, що є фарби! 
В роботі я з задоволенням використовувала пастельні фарби: бежева і бірюза від ScrapEgo, а також додала акцентів за допомогою Смарагдової фарби з ефектом металік, ну і головну роботу зроблено прозорою текстурною пастою)) 

А насправді шедеври творились з підручних матеріалів... Тому головне творіть! І показуйте нам свої творіння, тому що нам ДУЖЕ цікаво! 


Ех.. надіюсь, у вас будуть роботи тільки з вашими фото з відпочинку, а я бажаю вам красивого літа і шикарних робіт! 
Завжди ваша, Марічка Петраш. 


3 коментарі:

  1. Чомусь твій пост нагадав мені про фільм "Достучаться до небес"...
    Там, де "..на небе только и разговоров, что о море и о закате.. "
    А панно класне! І гармонійне!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарне панно! Люблю коли кольори з картинки переносяться в роботу :)

    ВідповістиВидалити