четвер, 24 серпня 2017 р.

Travel. Натхнення від Антоніни Рапоти

Доброго дня наші читачі та гості! З вами сьогодні Тоня Рапота. І я до вас с питанням :)
Як ви вважаєте, з чого починається шлях до здійснення мрії?

Мені здається, що коли ти вже просто почав про щось мріяти, уявляти це собі, то це вже крок до здійснення мрії :) А коли ти для цієї мрії ще і альбом зробив, то це вже пів справи зроблено;)

Тож мій альбом про мою мрію помандрувати Європою.



Чи то чемоданчик, чи то рюкзак. Сама ще не вирішила :)


Розмір його 16*27 см. Спереду є кишенька для різних дрібничок. Закривається на ліпучку.



А всередені альбом 15*20 см на п'ять разворотів. Декор використала мінімальний, тому що вважаю у таких альбомах головне - це фотогафії. А ще, це ж я для себе робила, то зможу погратись розміром фото як мені забажається :)

Перший розворот.



Другий розворот.




Третій.



Полюбляю відштамповки на крафті.


Четвертий розворот.



П'ятий.



Та останній.



Ось такий він - мій мрійливий альбом :)

Та це не все. Я хотіла з вами поділитися процесом його створення. Тож кому цікаво - читаємо далі :)

Спочатку я зробила внутрішній блок альбому, щоб знати якого розміру він вийде. Для цього з паперу для акварелі вирізала шість розворотів. Скраппапір взяла розміром 15*15 см. Цього якраз вистачило.


Потім підібрала до кожного розвороту папір. На зворотній стороні я пишу номера сторінок, щоб не поплутати вже вибрані аркуши :)


Для переплету використовую палітурний картон. Вирізала п'ять аркушів та пофарбувала краї картону білою акриловою фарбою.


Потім вже зібрані розвороти з'єднала з картоном та проклеїла тканиною блок.


Переходимо до основної конструкції-обкладинки. З палітурного картону вирізаємо ось такі форми. Закруглення робила за допомогою тарілки :) Розмір корінця - це товщина вашого вже зробленого альбому. Тому він може у вас бути і не 7 см. Все буде залежати від кількості розворотів, розміру картону та відстані між сторінками.


Потім вирізаємо картон для нашої бокової частини. Та частина, яка на фото 30 см - це плотний крафт картон, для того, щоб його можна було округляти.


Всі наші отримані частини приклеюємо до ущільнювача. Я використовую для цього слімтекс, його можна купити у звичайному магазині тканин. Але це не обов'язково. Ви можете використовувати синтепон або флис.


Потім вирізаємо частини з вибраної тканини роблячи припуск по 2-2,5 см. Видрізаю кути, але залишаю по 2 мм до кута картону. Приклеюємо дві довші частини, гарненько натягуєто. Я використовую гарний клей-олівец, так я завжди можу знову відірвати тканину та поправити, що не вийшло. Потім змазую куточки та щільно їх притинаю до тканини. І вже потім загортаю основну тканину.


В основній частині обкладинки теж склеюємо дві довгі частини. Потім, щоб гарно обробити круглу частину, натягуємо потрошки тканину і у вас скрадається складка, яку ви і склеюєте, але вже тут я використовую клей Момент Кристал.


І так продовжуєте, поки не отримаєте ось такий результат.


Потім нашу боковину приклеюємо до основи. З середини я ще проклеїла тканиною стик двох форм, щоб з часом вони не відклеїлись. Та на передній частині зробила кишеньку.


Ось і готові блок та обкладинка. Потім ви склеюєте їх та отримуєте свій альбом про мрію :)

Сподіваюсь, мій альбомчик спонукав вас до нових ідей.

Чекаємо вас у нашому завданні "Travel".


Всім гарного настрою!















7 коментарів:

  1. Тонечка, спасибо за МК. Очень интересная работа)))
    Желаю скорейшего заполнения фоточками о приключениях в Европе;))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катюш, спасибо большое! И я буду надеяться на скорейшее его заполнение :)

      Видалити
  2. Класнюча штука в тебе получилась! І я теж хочу поїхати! У Францію я вже хотіла, тепер буду хотіти в Італію. П тобі бажаю найскорішого наповнення рюкзачка!

    ВідповістиВидалити
  3. Тонечка, бажаю тобі напородожувати на десять таких чудових "скарбничок подорожей")))

    ВідповістиВидалити
  4. Тоня візуалізація це ключ до здійснення мрії - успіху))) Дуже крутий бокс вийшов, я спочатку було подумала, що то поштова скринька))))

    ВідповістиВидалити