понеділок, 14 серпня 2017 р.

Travel. Натхнення з Оксаною Корнійчук

Доброго вам дня, дорогі постійні читачі та гості, що завітали до нас на СкрапРелакс! З вами Оксана Корнійчук, і я показуватиму, як можуть бути пов'язані між собою дві великих пристрасті: любов до подорожей і  скрапбукінг.


Так-так, мова про тревелбуки)))



Як я розумію, захоплення скрапом у мене надовго. А це завдає психіці незворотних змін. Тому з подорожей тепер везу не тільки сувеніри і магніти, а й квитки, чеки, карти, цікаві листівки, флаєри, якісь обгортки і купа всякого ... еееммм.... меморабілії!

Сьогодні хочу представити вашій увазі тревелбук про нашу поїздку до Польщі. Поїздка всього лише трирічної давності.




Тут я саме на початку третього триместра вагітності Степаном. Цій подорожі передувала цікава історія. Але про неї докладніше напишу в своєму блозі, щоб не відволікатися від основної теми.


Отже, даний бук - ще один доказ того, що не обов'язково  мати під рукою спеціальний набір паперу, чи купу тематичних дорогих матеріалів, щоб займатися скрапбукінгом і зберігати власні спогади. Я його зробила буквально, чи то спеціально, тільки з того, що було вдома в наявності.

Бук на пружині А5 фомату ( 15х20 см) з прихованим корінцем, закривається на резинку. 


Обкладинка - найлаконічніша, але і разом з тим сувенір, привезений на пам'ять -  поштова листівка, куплена у Вавельському замку.


Наповнення.
Ну, перш за все, Краків, як на мене - суцільна історична пам'ятка. Ми ще жили в самому центрі старовинного єврейського кварталу - Казимежі. Я прокидалася і на дотик, на  запах відчувала, що це місце має багату історію... Я до чого веду... Тут стиль, кольорова гама - однозначно вінтаж.

В мене не було достатнього тематичного паперу. Я нарізала тонкого крафту, скраппапір, різних виробників, різних наборів, той що підходив по настрою. Повибирала більш-менш підходящі або універсальні штампи, паперовий скотч. Розклала все те добро навколо себе - і з добрих дві години займалася медитацією: клеїла, штампувала в довільному порядку. Папір був затонкий, тому взяла звичайнісінький картон, якого чомусь, ще певно з перших покупок було вдосталь, і обклеїла його з двох сторін підготовленим папером. Склала, щоб "було гарно" і скріпила пружиною.
Все.
Далі - фото, журналінг, меморабілія, записи.
Всі фотки надрукувала  розміром 3х4 дюйми (7.5х10 см)






Тут на сторінці порізаний вхідний квиток до замку. 


І тут візитка і чек з ресторана, де ми вечеряли і було ну дууууууже смачно. Я взагалі закохалася там  в єврєйську кухню!




І тут безжально порізала вхідні квитки до краєзнавчого музею. До речі, якби не місцева подруга, то я б і не знала, що такий є у самому центрі площі Ринок. Ми ж їздили самі, а Гугл чогось про таке не розказав)))


А це в кишені роздрукована переписка з тією самою подругою, і перелік місцевих страв, які обов'язково варто спробувати))) Історія ж? І частина подорожі))))





Ось так. Не суперскладна техніка, не супердорогий декор, але цілісна робота з фотографій, пам'ятних дрібничок, дві сторінки записів (я їх не фотографувала сюди) - і через три роки я відкриваю цей альбом і маю повне відчуття, що знов відчуваю той Краків-2014 на смак, дотик і запах...

Приймаємо роботи по завданню до 10 вересня включно. Долучайтесь!



8 коментарів:

  1. Мені якось незвично бачити тебе з таким довгим волоссям))) Класний Тревел.. Так ніби сама побувала у Кракові)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мені самій себе вже незвично бачити себе з довгим волоссям) дякую)))

      Видалити
  2. Цікава була подорож :) Оксана, у тебе таке довге волосся було!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Так, через рік після описаних тут подій я відрізала 45см )))))

      Видалити
  3. Клас! Трішечки і ми Краків побачили))) Сподіваюся, наступного разу я зможу його торкнутися))) Дякую, Оксано, за ці емоції!

    ВідповістиВидалити