суботу, 5 серпня 2017 р.

Разом назавжди. Натхнення від Дарії Довгань

Всім привіт!!

Як Ваше літо?? У нас спека неймовірна... Так хочеться освіжаючого та прохолодного подиху вітерцю...
Хоча, не зважаючи на спеку літо це одна з найкращих пір для весілля. 
Кожна дівчинка, ще у дитинстві, уявляє себе у білосніжній сукні поруч із справжнім джентльменом у смокінгу...
Як Ви вже здогадалися сьогодні я  Дар'я, буду Вас надихати до участі у нашому завданні "Разом назавжди" 

Я до Вас сьогодні із сторіночкою про гарне весілля моїх друзів та соняхи)))
Особисто для мене, весілля то таке дійство де родина знайомиться з родиною.
Адже на весілля ми намагаємося запросити найрідніших та найближчих людей, саме тих людей які допомагають нам стати тими хто ми є.  



На фото мої друзі у день свого весілля)))) А ця сторіночка буде їм подарунком на четверту річницю, яка була зовсім нещодавно...


Я дуже люблю соняхи, це такі квіти які нагадують про сонечко, про його живильне тепло.


Дуже хочеться і собі мати таке фото на фоні квітучого поля сонячних квітів)))  але, мабуть, ще не час...


А тепер давайте розглянемо деталі...


З обов'язкових елементів у мене подружня пара.


Для декору моєї сторіночки я обрала відштамповані та вирізані соняхи, лелітки золотистого кольору, чіпборд, висушені трави, шнур, шейкер, бавовняне мереживо та вирубку. 


Для фону обрала два спреї (жовтий та зелений) і різні фонові штампики, і ще додала шар кальки, яка трохи приглушує фон під фото.


Також щоб з'єднати всі деталі сторіночки і додати їй певної легкості я додала трохи сезалі


Чудовий чіп з золотим покриттям гарно підкреслює настрій соняхів та свята. Також я використала золоті лелітки у шейкері та на деталях. 





Сподіваюся в мене вийшло Вас надихнути.
Якщо так, то поспішайте до своїх чарівних майстерень та творіть красу по нашим завданням  

              

Незабаром чекайте на чергову порцію натхнення від нашої команди.
З Вами була Дар'я!

Натхнення Вам та літньої прохолоди.


7 коментарів:

  1. Страничка позитивная! Фотка не менее прикольная. Улыбнуло)

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая страничка! Люблю подсолнухи :) А фотография пары классная!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже цікава сторінка! Неочікувано класне поєднання - весілля та соняхи!😀😀😀

    ВідповістиВидалити
  4. Така "соняшна" сторінка) Диво) Деталькі-клас) Молодець, Дашенька)

    ВідповістиВидалити
  5. Суперова сторінка: така позитивна, яскрава і життєствердна!!! Випромінює енергію сонця і двох закоханих сердець))

    ВідповістиВидалити
  6. Приєднуються до похвал! Чудове фото, чудове обрамлення) застосування картки - злизую ідею;)

    ВідповістиВидалити